wtorek, 20 lipca 2010

com

20 lipca - i na nowo ruszają moje mediacyjne poszukiwania.

Jest to już regułą, że właśnie lipiec usprawnia wiele moich działań. Trzy lata temu w najgłębszym kryzysie gdy moje KSM-owskie "bandziorki" próbowały zrujnować mi życie, zbudowałem portal Mediacje.Pl. Wszystko dzięki Czarkowi, który przygotował wszystko i poukładał cały system administrowania naszymi zasobami mediacyjnymi w internecie. Potem doszło wielu nowych ludzi - i teraz tworzymy ogromne środowisko.

W lipcu 2010 ruszył nowy portal z wykorzystaniem kilku domen, które dotychczas leżały odłogiem.

Zapraszam więc na:
www.mediacje.org
www.mediatorzy.org
www.negocjatorzy.com

Może uda mi się jeszcze wykorzystać lipiec by uruchomić moje serwisy:
www.jerzysliwa.pl i www.jerzysliwa.com

Może jakiś moodle? A może są już bardziej nowoczesne narzędzia? :)
Na pewno są. Poszukam. Czas temu sprzyja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz